نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4161
-
الف
+

«شبنم قلی خانی» بازیگر «مریم مقدس» با یک سریال جدید به آی فیلم2 بازمی گردد

«شبنم قلی خانی» با سریال «هشت و نیم دقیقه» مهمان خانه فارسی زبانان می شود.

«شبنم قلی‌خانی» بازیگری که با سریال «مریم مقدس» در سال 1379 هجری خورشیدی به کارگردانی «شهریار بحرانی» قدم به عرصه سینما و تلویزیون ایران گذاشت و  با همین سریال در بین مخاطبین آی فیلم 2 شناخته شد، با سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی» به آی فیلم2 بازمی گردد.

 پژمان بازغی، سام درخشانی، آشا محرابی، الهه حصاری و سیامک اطلسی در کنار بانو شبنم قلی‌خانی در این سریال نقش آفرینی می کنند.

اولین قسمت سریال «هشت و نیم دقیقه» از ساعت ساعت 8 شب به وقت تهران و کابل و 8:30 شب به وقت دوشنبه ازآی فیلم2 نشر می شود و تکرار آن ساعت 2 شب، 8 صبح و 2 پس از چاشت روز بعد خواهد بود.

در خلاصه این سریال آمده است: وقوع یک حادثه ترافیکی منجر به مرگ شوهر و خُسُر «یکتا» می‌شود. یکتا و فرزندش که از شرایط خوبی در زندگی برخوردار بوده‌اند، پس از این حادثه در شرایط نامناسب اقتصادی قرار می‌گیرند. او تلاش می‌کند تا با غلبه بر مشکلات خود و فرزندش، روزهای سخت زندگی را سپری کند و ...

«شبنم قلی‌خانی» ماستری کارگردانی تیاتر از دانشگاه تهران و دارای مدرک کارگردانی فلم از استرالیا است.

وی فعالیت سینمایی‌اش را با کرکتر حضرت مریم(س) در فلم مریم مقدس آغاز کرد، همچنان از سال 1382 هجری خورشیدی نیز ساخت فلم کوتاه و مستند را آغاز کرده و در کارنامه کاریش تجربه ساخت ۱۲ فلم کوتاه و مستند را دارد. 

ب م

نظر شما
ارسال نظر